خرید و فروش فوم توری به صورت عمده

خرید و فروش فوم توری با قیمت مناسب از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد. شما عزیزان می توانید توسط این فوم ها میوه های خود را بسته بندی نموده و آن ها را از آسیب حفظ نمایید.

فوم توری از جمله فوم هایی است که بسیار پرکاربرد و پر استفاده می باشد و از آن برای بسته بندی کردن مواد مختلف استفاده می نمایند. یکی از اصلی ترین کاربردهای این فوم برای بسته بندی کردن میوه ها می باشد. به این صورت که میوه ها برای استفاده عموم مردم، باید از محلی که برداشت شده، به سراسر کشورمان و در بعضی موارد به کشورهای دیگر نیز صادر گردد.
در این گونه مواقع برای این که میوه ها آسیب نبینند و در نهایت سلامتی و بدون خراب شدگی به مقصد برسند، از فوم توری برای بسته بندی کردن آن ها استفاده می نمایند.

خرید و فروش فوم توری

فروشگاه معتبر فوم توری

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید فوم توری هستید، سایت ما بهترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد.
فوم های توری از جنس اسفنجی ساخته شده اند و به همین علت است که دارای انعطاف بسیار زیادی می باشند و با این ویژگی منحصر به فرد خود، از آسیب دیدن محصولات تولیدی جلوگیری می نمایند.
این فوم ها نه تنها برای میوه ها، بلکه برای محصولاتی که حمل و نقل آن ها از حساسیت بالایی برخوردار است نیز استفاده می شود، محصولاتی ماند ظروف چینی و کریستال، لوازم صوتی و تصویری و میوه ها.

خرید و فروش فوم توری

خرید و فروش فوم توری

برای خرید باکیفیت ترین نوع فوم توری با ما در این سایت همراه باشید و بهترین نوع این محصول را سفارش دهید.

کاربردهای عمده فوم های توری:

  • بسته بندی قطعات صنعتی
  • جلوگیری از آسیب دیدن ظروف شیشه ای
  • محافظت از تلویزیون، مانیتور و انواع لوازم الکتریکی در برابر آسیب
  • مناسب برای بسته بندی انواع میوه ها

خرید و فروش فوم توری

قطب فروش فوم توری

سایت ما یکی از بزرگ ترین قطب های فروش بهترین فوم توری در ایران است و این محصول را باکیفیت عالی برای شما فراهم آورده است.
یکی دیگر از ویژگی هایی که فوم های توری دارند این است که مانع از وارد شدن رطوبت به داخل جعبه میوه شده و به این صورت از خراب شدن آن جلوگیری به عمل می آورند.
علت این که بسیاری از صادر کنندگان مواد غذایی و میوه ها از فوم های توری برای صادرات خود استفاده می کنند این است که این محصول کاملاً بهداشتی بوده و می توان با اطمینان از آن برای نگهداری و بسته بندی کردن میوه ها استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما