مرکز خرید انواع کیسه توری به صورت عمده

مرکز خرید انواع کیسه توری این محصول پرمصرف و بسیاری کاربردی را به صورت عمده و جزئی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد تا بتوانند با خریدی موفق محصولات خود را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کرده و به بازار عرضه کنند.
مرکز خرید انواع کیسه توری توانسته با استفاده از روش‌های فروش مختلف محصولات خود را با قیمتی مناسب(به دلیل فروش عمده) به بازار عرضه دارد، این محصولات و توری‌ها علاوه بر قیمت مناسب کیفیت و کاربرد بسیار بالایی نیز دارند.

مرکز خرید انواع کیسه توری

مرکز خرید انواع کیسه توری

کیسه توری وسیله‌ای است پرکاربرد که معمولا در صنعت کشاورزی از آن استفاده می‌شود و بیشتر برای بسته‌بندی میوه‌جات، سبزی‌جات و صیفی‌جات مناسب است.
کیسه توری انواع و طرح‌های مختلفی دارد و بسیار مستحکم می‌باشد.
در مرکز خرید انواع کیسه توری می‌توانید محصول مورد نظر خود را با رنگ و اندازه دلخواهتان یافته و با قیمتی پایین تهیه کنید.
مرکز خرید انواع کیسه توری برای تسهیل در امر خرید برای مشتری، قابلیت فروش به صورت عمده را گذاشته است؛ همانطور که میدانید همیشه خرید عمده قیمت محصول را کاهش داده و به صرفه می‌باشد.

مرکز خرید انواع کیسه توری

مصارف و مزایای کیسه توری

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم کیسه توری در امر کشاورزی کاربرد بسیاری دارد و برای بسته‌بندی انواع محصولات از قبیل سیب زمینی، انار، پیاز، سیر، هویج، کلم و..‌. مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از مزایای این کیسه توری مستحکم می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تهویه هوا در آن به سادگی انجام می‌شود
  • از گرم شدن و فاسد شدن محصول جلوگیری می‌کند
  • بسیار بافت مستحکمی دارد
  • در سر کیسه نخی تعبیه شده جهت محکم بسته شدن آن
  • تنوع رنگ و مدل دارد

این مزایا باعث می‌شود تا کشاورز و یا فروشنده میوه، کیسه توری را برای بسته بندی ترجیح دهد تا خسارت کمتری به محصولش برسد.

مرکز خرید انواع کیسه توری

انواع کیسه توری

کیسه توری در طرح‌های مختلف و با رنگ‌های متنوعی مثل زرد، قرمز، نارنجی، سبز و… در بازار موجود می‌باشد که به صورت عمده نیز به فروش می‌رسد.
این کیسه‌ها از نظر ابعاد و اندازه هم نیز باهم فرق دارند و هرکدام از اندازه‌های آن برای کاری استفاده می‌شود.
کیسه‌های توری که گاهی به آن‌ها راشل هم گفته می‌شود از نظر بافت نیز انواع مختلفی دارند؛ گاهی بافت‌ آن‌ها ریز‌تر و گاهی درشت‌تر می‌باشد تا بتوان محصول مورد نظر را به خوبی با آن بسته بندی کرد.
این کیسه‌های توری استحکام بالایی دارند و به راحتی پاره نمی‌شوند و بسیار مقاوم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما