فروش کیسه توری میوه

کیسه توری میوه که با توری میوه پلاستیکی هم شناخته می شود چه کاربردی دارد؟ نحوه خرید کیسه توری میوه به چه صورت خواهد بود؟ برای چه محصولاتی کیسه توری میوه را پیشنهاد می دهید؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کیسه توری میوه که با نام  net در بازار جهانی معروف هست، یکی از روش های اصلی بسته بندی میوه در سطح بازار جهانی می باشد که در بازار ایران در سال های اخیر بدان توجه شده است. توری ها میوه در بسته بندی میوه هایی چون سیب زمینی، پرتقال، پیاز و ملون بیشتر استفاده می شود.

خرید کیسه توری میوه

توری میوه پلاستیکی امروزه در ایران اکثرا برای بسته بندی سیب زمینی یا پیاز در وزن های 15 الی 30 کیلو به کار می رود یا در بسته بندی کوچک 1 الی 3 کیلو جهت بسته بندی و فروش میوه در هایپرمارکت و به ویژه فروش های اینترنتی میوه مورد استفاده قرار می گیرد. مورد ویژه ای که با توجه به شرایط کرونایی با استقبال خوبی مواجه شده است. بنابراین فروش های اینترنتی میوه حتما بسته بندی با توری میوه جز بسته بندی اصلی مجموعه خود قرار دهند.

برای خرید کیسه توری میوه در ابعاد مختلف دو راه وجود دارد یا توری میوه را به صورت رلی خریداری کنید یا ابعاد خاصی بدهید تا برش داده شود. قسمت انتهایی توری میوه برش خورده یا ذوب می شود یا با بست هایی منگنه می شود که هر دو مدل با دستگاه انجام می گیرد و این مزیت را دارد که به بهترین شکل صورت بگیرد و ظاهر در بسته بندی زیبا شود.

خرید کیسه توری میوه

تولید کیسه توری میوه

تولید کیسه توری میوه

در تولید و فروش کیسه توری میوه ما بنا به سفارش مشتری توری های میوه را در ابعاد مختلف در چهار رنگ سبز، زرد، قرمز و سفید آماده می کنیم و حداقل سفارش 1000 تا جهت خرید توری میوه های برش خورده است. جهت خرید کیلویی نیز تعداد رل های مورد نظر می توانید سفارش دهید. وزن هر رل 20 الی 30 کیلو می باشد. در مجموعه بسته بندی آرکا سعی شده است تولید با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب به فروش رسد و سفارش های توری میوه در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

مشاوران ما در فروش پاسخگوی هرگونه سوال در مورد کیسه توری میوه جهت بسته بندی شکیل تر محصول خواهند بود. سعی بر این است که انواع مدل هایی که جهت بسته بندی میوه در بازار جهانی مرسوم است و می توان در بازار کشور بهره برد و مصرف کننده جنس باکیفیت را با بسته بندی بهتر خریداری کند را خدمت همراهان مجموعه بسته بندی آرکا ارائه داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما