سفارش چاپ لیبل میوه انگشتی

چطور سفارش چاپ لیبل میوه انگشتی بذاریم؟ لیبل میوه انگشتی چند روزه آماده می شود؟ مجموعه آرکا، برچسب میوه رو چند روزه به مشتریانش تحویل می دهد؟ امروزه لیبل میوه انگشتی در بسته بندی بسیاری از میوه ها استفاده می شود و شما می توانید سفارش چاپ لیبل میوه را در مجموعه بسته بندی آرکا داشته باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چاپ لیبل میوه انگشتی

چاپ لیبل میوه انگشتی

چاپ لیبل میوه به 2 عامل بستگی دارد:

  1. قالب لیبل میوه مد نظر شما
  2. طرح شما و ساخت کلیشه

در چاپخونه ها عمدتا یک سری قالب ها و کلیشه ها از قبل ساخته شده است که در بازار به لیبل های میوه آماده یا سوپرلوکس معروف است. به طوری که در اکثر مواقغ از این لیبل های میوه خریداران استقبال می کنند. لیبل های میوه سوپرلوکس در چهار آبی، قرمز، سبز و مشکی چاپ و عرضه می شود.

در این بین لیبل میوه سوپرلوکس آبی و قرمز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که برای میوه هایی چون سیب قرمز، هلو، شلیل و گوجه لیبل میوه سوپرلوکس آبی و  برای میوه هایی چون سیب زرد، گلابی لیبل های سوپرلوکس قرمز می برند. اکثر چاپخونه ها زمان چاپ و تحویل لیبل های میوه انگشتی را 14 الی 20 روز کاری بیان می کنند. در صورتی که در مجموعه بسته بندی آرکا زمان تحویل 7 الی 10 روز کاری می باشد.

سفارش لیبل میوه انگشتی

سفارش لیبل میوه انگشتی

در نظر داشته باشید اگر لیبل میوه ای که می خواهید در قالب ساخته شده ی ما چاپ شود زمان تحویل 7 الی 10 روز کاری خواهد بود. اما اگر لیبل میوه آماده سوپرلوکس مورد تقاضای شما باشد از آنجایی که ما آنها را از پیش تولید کردیم می توانبم روز سفارش یا روز بعدش از طریق تیپاکس یا باربری ارسال نماییم.

بنابراین این 7 الی 10 روز برای زمانی است که طرح شما فقط ساخت کلیشه و چاپ بخواهد. بدین صورت که شما طرح مورد نظر خودتان را برای ما ارسال می کنید و مجموعه بر اساس میزان رنگ استفاده شده در طرح، هزینه ساخت کلیشه را برایتان مشخص می کنید و پس از تایید نهایی طرح، کار ساخت کلیشه استارت می خورد که زمان آن 3 الی 5 روز کاری می باشد. بعد از ساخت کلیشه، کلیشه در قالب قرار می گیرد و زمان چاپ فرا می  رسد. بستگی به میزان سفارش که حداقل آن 500  هزار لیبل می باشد چاپ لیبل های میوه انگشتی صورت می گیرد. پس از چاپ لیبل میوه کار برش لیبل ها به صورت رل اتفاق می افتد. رل ها در بازار به صورت 2000 تایی، 2300 تایی و 2400 تایی موجود می باشد که رل های 2300 تایی در بازار مرسوم است.  ابعاد لبیل ها مرسوم در بازار نیز عبارتند از:

  • 18 در 18
  • 18 در 21
  • 19 در 21
  • 20 در 20

اینها مرسوم ترین ها هستند البته لیبل ها با ابعاد دیگر هم استفاده می شوند. مثلا برای لیبل هندوانه و خربزه لیبل در ابعاد 30 در 30 میل یا 30 در 50 میل مرسوم است.در مجموعه بسته بندی آرکا رل ها به صورت 2300 تایی هستند و به صورت 10 نایی یا 15 تایی سلفون پیچ می شوند و در کارتن های 90 تایی یا 120 تایی بسته بندی می شوند تا خدمت مشتریان ارسال گردند. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما جهت سفارش چاپ لیبل میوه انگشتی ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما