خرید لیبل میوه سیب به صورت عمده

به دنبال لیبل میوه سیب به صورت آماده یا اختصاصی هستید؟ شرایط خرید لیبل میوه با برچسب میوه سیب به چه صورت است؟ ایا میدانید جهت تهیه لیبل میوه سیب چه مواردی مهم است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سیب از میوه های هست در کشور ایران جهت صادرات بسیار مورد مصرف قرار می گیرد و به کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و افغانستان و دیگر کشورها صادر می شود. به همین منظور بسته بندی آن باید مورد توجه قرار گیرد. از تجهیزاتی که در بسته بندی میوه سیب به کار می رود لیبل میوه سیب است که به صورت اختصاصی و آماده استفاده می شود.

انواع لیبل میوه سیب

لیبل میوه سیب آماده به چه نوع لیبل هایی گفته می شود؟ از آنجایی که لیبل های میوه انگشتی در ابعاد های ریز تولید می شوند حداقل سفارش این لیبل ها به صورت اختصاصی باید تیراژی 1 میلیونی تا چند میلیونی داسته باشد که بستگی به چاپخونه جهت تولید دارد. از طرفی بنا به میزان سفارش چاپخونه ها، زمان تهیه این مقدار لیبل 10 الی 15 روز کاری زمان می برد. به همین منظور یه سری لیبل های میوه آماده در بازار ایران مرسوم شد که سالیان متعددی مورد استفاده قرار میپگیرد به نام  لیبل میوه سوپرلوکس.

چاپخونه ها برای اینکه مشتریان بتوانند از لیبل های انگشتی میوه استفاده کنند یک سری لیبل های میوه مشخص در قالب های تک برگی و دو برگی با کلیشه های بعضا مشابه طراحی و چاپ کردند تا در زمان سفارش مشتری پاسخگو نیاز انها باشد.

انواع لیبل میوه سیب

از سوی دیگر، شما می توانید لیبل میوه اختصاصی سیب با توجه به نیاز خود سفارش دهید. در این صورت همانطور که گفتیم باید به حداقل میزان لیبل و ساخت قالب و کلیشه توجه کنید.  جهت هرگونه سوالی در مورد نحوه ی خرید و چاپ لیبل میوه اختصاصی با ما در ارتباط باشید.

انواع لیبل میوه سیب

خرید و چاپ لیبل میوه سیب

خرید و چاپ لیبل میوه سیب

ما در مجموعه بسته بندی آرکا انواع لیبل میوه سیب چه به صورت اختصاصی چاپ می کنیم و سعی کردیم میزان حداقل سفارش را به 350 هزار لیبل کاهش دهیم تا شما بتئانید با برند خود سیب های باکیفیتتان را به فروش برسانید و در بازار شناخته شوید. کاهش مدت زمان تحویل نیز از دیگر فرصت هایی هست که توانستیم برای مشتریان مجموعه فراهم آوریم.

از طرفی انواع لیبل میوه سوپرلوکس در طرح ها و در رنگ های متنوع در مجموعه وجود دارد تا بتوانیم با دست باز پذیرای مشتریان مجموعه باشیم. کافیست با ما از طریق راه های ارتباطی تماس برقزار کنید تا لیبل میوه را در کمترین زمان بهتون ارسال کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما